Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

marți, 29 ianuarie 2013

Un posibil sfarsit, cu siguranta un nou inceput




In sfarsit pot spune ca inteleg ce spune acest "get up and try". Pink mereu a fost una din artistele mele preferate si nu doar o data m-am regasit in versurile ei. Iar acum este un alt exemplu in acest sens. Doar ca acest "get up and try" are alta importanta pentru mine.
Plec. Departe de aici. "Aici" sunt prea multe amintiri, prea mult trecut si cu siguranta nu mai reprezinta casa mea. Am facut curat in vraistea care era mintea si sufletul meu si am decis ca vreau altceva. Un nou inceput. Un loc pe care sa-l pot numi acasa. Un loc pe care sa ma bucur ca-l vad. Un loc pe care sa-l construiesc singura. Am temelia. Multe experiente frumoase, amintiri fericite, oameni care m-au ajutat si au crezut in mine. Am si rani care s-au mai vindecat, altele care nu se vor vindeca. Dar cu siguranta toate m-au facut ceea ce sunt. Iar azi, mai mult ca niciodata, sunt hotarata. Decisa sa-mi construiesc viata pe care mi-o doresc. Toata lumea din jur imi spune sa-mi domolesc entuziasmul si-mi spun ca lucrurile nu vor fi atat de roz pe cat le cred. Dar nu il pot domoli. Fantmele se tem de avion. Asadar trebuie sa ramana aici. Iar acolo.. incep fundatia. Acolo nu exista cimitire care ma fac sa simt ca inghit bolovani cu fiecare gura de aer pe care o iau. Nu exista Livada Postei unde am dansat sub Luna. Nu exista masini care intra in parapet si imi nenorocesc spatele pentru totdeauna. Nu exista nici cantece despre Ardeal care imi dau drumul la robineti. Acolo nu exista toate astea. Si multe altele. E adevarat, nu exista nici Bruno, nici seri folk, nici Piatra Craiului. Dar pe astea le pot vizita cand aleg eu sa o fac. Cand simt eu ca imi este dor. Nu risc sa ma ia pe neasteptate.
Da, sunt sigura ca vreau sa fac asta. Singura sau nu, nu are importanta. Conteaza prea putin. Vreau sa o fac pentru mine. Pentru ca merit. Si da, o sa ranesc multa lume. Dar ranile au scopul lor. Te intaresc. Desi acea tarie este personala si toti din jurul tau vor crede ca esti nedrept si incorect. Dar pentru cei ce nu stiau inca, viata nu este nici dreapta, nici corecta. Daca ar fi fost, copii somalezi nu ar muri de foame, iar japonezii nu ar fi loviti de uragane.
Gata cu plansul de mila. Mi s-a intins mana de ajutor si nu o mai ratez. Este trenul in care ma urc. Vedem unde duce. Aici stiu deja cum este.
Nu am idee daca o sa mai scriu. Nu am idee daca voi rescrie tot blogul sau daca-l voi sterge. Un lucru este sigur. Catharis`s Mind a ajuns intr-un sfarsit la catharsis.

3 comentarii:

  1. Sunetele colorate imi rasuna in amintiri ce nu pot parasi aceste mealeaguri indulcite si inflorite de prospetimea zilelor de atunci .. Simturile se evapora in energii ce bantuie si sparg linistea .. Vibratiile alearga pe aleile impadurile si alina dorurile de atunci..Mireasma infloritoare rasare ca o primavara verde ce isi prelinge roua de-a lungul lianelor melodioase.. Hotararea trebuie respectata. Asculta-ti mereu inima si ratiunea, sa ai decizia corecta. Ma bucur foarte mult pentru decizia personala. Meriti mai multe decat ai putea crede. Poti realiza mai multe decat ai putea crede. Sunt ferm convins. Am trit-o. Stiu. Stiu de ce suntem in stare. Toate vor ramane aici, nimic nu te va urmari. Le vei avea oricand le accepti. Un singur element sa mai pastrezi in suflet : "Surprinderea". Pentru noul inceput lasa-te surprinsa de tot ceea ce se intampla. Toate se leaga. Distantele s-au scurtat. Timpul s-a comprimat. Sfarsitul a trecut. Noul a inceput. Totul ruleaza ciclic si efemer. Nimic nu e intamplator. Nici macar o raza de Luna ce te poate trezi in sclipirea zilelor ce urmeaza. So, get up and try. Now or never! .. Never give up on your dreams.. Never, never.. O singura dorinta inca mai arde.. de a nu sterge cuvintele care te-au reprezentat intr-un timp trecut (care mereu a fost prezent..). ele rezoneaza inca in amintirile lasate aici..Lucruri bune mereu se intampla. Trebuie sa le vezi. Sau sa inveti sa le vezi. Sa le accepti. Lasa-te ghidata de ceea ce numesc altii "vis" .. de ceea ce numin noi "implinire"!
    Carpe Diem & Pe curand! >:D<

    http://www.youtube.com/watch?v=bug1O1NA_60

    RăspundețiȘtergere
  2. "Hey! Ce faci? Esti bine, sanatos? Am avut un vis foarte ciudat azi noapte si am vrut sa vad daca esti bine..."

    Este un al doilea eveniment care m-a surprins in ultimele 7 zile .. De ce in ultimele 7 zile? Care a fost primul eveniment? Hmm.. Primul eveniment ai fost tot TU.. vorbesti de vis? Apoi cand ceva se intampla.. se intampla la pachet.. Dual.. si Reciproc..
    Imi cer scuze de concurenta, dar nu eu am fost primul care a aparut in vis pe neasteptate.. Se pare ca in noaptea lui 23 luna lui Martisor ai avut un neastampar iesit din comun si mi te-ai aratat asa cum nu s-a intamplat nicicand.. Ceea ce pot zice.. e ca a fost real?! da.. pana in momentul in care am vazut zori zilei.. "Vis foarte ciudat?" Mie imi zici?! Strange things happen.. Strange .. belive it or not..
    Da, daca as putea dilata timpul.. As putea..?!.. Sau visele..
    Mersi pentru vizita.. Nu stiu cum ai reusit..

    "Hey! Pe aici..pretutindeni.. Da, da mersi. Ciudat?.. Si eu la fel.. Sunt pe aici, pretutindeni.."

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce este ciudat.. este interesant... poate ca eu am avut un neastampar iesit din comun, insa tu ai fost.. linistit.. doar priveai.. ma priveai... a fost.. interesant sa ma vad prin ochii tai..
    Vom mai imparti vise asa ca nu ai nevoie sa dilati timpul.

    RăspundețiȘtergere