Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

joi, 9 mai 2013

To you...



Iti multumesc pentru plimbare. A fost o gura de aer proaspat de care aveam nevoie.. Ma bucur ca am avut in sfarsit curajul sa iti dau de stire. Daca ai sti de cate ori treceam cu telefonul in mana, sperand ca nu va trebui sa il folosesc. Dar iata ca lucrurile se intampla in ordinea in care trebuie sa se intample.
Mi-as dori sa avem mai mult timp.. dar daca va fi momentul potrivit... va veni si asta.. pana atunci ne bucuram de clipele pe care le avem. desi in continuare cred ca retezarea ar fi cea mai buna solutie... dar nu vrei sa ma crezi..
Cat despre restul.. vom vedea ce si cum..

Ma gandeam sa-ti scriu ce simt...
Dar nu stiu cum s-o fac.
Stiu ca metaforele mint
Asa ca mai bine... tac..

Totusi....


Ti-as compune un cantec...
Dar sunt prea multe game amare
Pentru-a creste-n al meu pantec
Atatea note muzicale.

Desi...

Ti-as scrie un poem...
Dar, vezi tu, eu sunt poezie
Si sa te desfac din mine, chip boem...
As inchide drumul catre fantezie.



3 comentarii:

  1. Merg relaxat .. ingandurat.. adancit intr-o lume ideala, cand.. ! .. ! .. un telefon din univers de undeva .. :) E tot ceea ce putea inflori ziua de ieri! Hmm, o prevestire de dorit intr-o frumoasa zi de Mai.. Nu-ti mai fie frica..
    O gura de aer proaspat .. De asta are nevoie orice om in fiecare zi .. Linistea si pacea se hraneste din asta .. Si infloreste .. Ma bucur, probabil si tu..
    Totusi, un mesaj odata conceput nu e nevoie sa fie anuntat.. Eu vad inainte ca tu sa scrii .. Vad si Simt.. Stiu.. Mereu a fost asa. Am vazut gandurile tale scrise inca de aseara, inainte de a-mi da de stire ca exista undeva in univers un mesaj pentru mine >:D< Dar, nu tiam scris de ieri.. ma blocasem in ganduri si amintiri si nu am mai putut ridica un singur deget, m-a rapid dorinta si m-am pierdut intr-o lume paralela undeva departe.. Nu am avut curajul sa iti marturisesc la telefon acest lucru. Da, am vazut de ieri si pot scrie acum, pentru ca prezenta ta m-a inspirat si azi, la fel ca si ieri.. "Mereu vei fi luna mea" Si muza mea .. Un pesaj extraordinar alaturi de un om extraordinar.. La inaltime.. "Uite-te in jur, la pesaj!! Vezi cat te frumos este?", "Daca nu am fii unii pentru altii, probabil ca am salbatici prin padure", dar nu salbaticim prin padure, deci cu siguranta suntem Unii pentru Altii.. cateva cuvinte dintr-un timp proaspat trecut ce nu poate decat sa-mi umple pozitiva traire pe mai departe.. Totusi s-a oprit timpul in loc .. 2 minute? .. inca 2? Nup .. 1 Secunda? Da-ne Doamne inca 1 Secunda din timpul tau sa simtim ce am simtit si ieri cand timpul s-a oprit.. Rupe secunda din vesnicie si trimite-o aici .. Un graunte in inima Domniei Tale ..
    Retezarea este o alegere proprie .. "Nu sunt de acord cu ultimele 2 propozitii". Totusi exista o perioada apropiata in care mai putem opri timpul din cand in cand .. Cat suntem aproape.. O fi sanatos sau nu? Hai sa stabilim data viitoare.. Poate oprim timpul si paradoxal o sa avem timp sa ne gandim si la asta..

    Sunt aici..

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=aEVDqEjzz78
    ..
    Asta e pana la urma .. Daca nu ma pot abtine nu pot..N-ai cei face .. Oamenii curiosi sunt oameni curiosi .. Oamenii iubibili sunt oameni iubibili .. Trebuie sa te previn ca asa somn imi este.. incat nu stiu exact ce scriu .. si nici macar nu pot sa-mi dau seama daca scriu corect.. ca acum ma uit la tastatura nu la monitor.. neprofesionist, dar de' ..mno' .. e doishpe noaptea :)) .. Poate ca cateodata la tine ma gandesc si nu vreau sa recunosc.. si nu am vrut sa recunosc.. Yup..

    Am revizuit si eu niste mici scrieri valoaroase ale timpului care sunt stampilate cu praf de stele si de vise .. inca mai mai "gresesc... " Ciudat cum te mai invarte viatza cateodata ..

    "Este si o Ea ..acea Ea...o veche cicatrice pe care refuz sa o las sa se vindece, acel acid ce-mi alearga prin vene, care ma macina, dar care compune cele mai frumoase cantece..."

    Ma plimb seara pe strazi.. Interesant e cand ai posibilitatea sa faci ceva .. si sa nu ai Curaj.. Pun mana pe telefon..?!@#$!@#$... Hm .. Stai ca ma mai gandesc... #$7&*()$%@#$% ??? .. Hmmm... Deja imi maraie egoul ..Hm ... ...??.... Mnope .. Nuuu .. De ce? .. .. .. jjjjjum!! backwords ..

    - "De ce tremuri? Iti e frig"?
    - "Nu chiar .."
    - ":)"

    "te privesc.. esti poezie.. invarti notele pe degete.. dar canti aceiasi gama.. suntem o singura vioara.. armonie.. traim in aceiasi fractiune de secunda."

    "in parfum de ceara imi sorbi fiecare urma de mine.. ma pastrezi in amintire.. ma asezi in locul potrivit.. stiu ca nu sunt doar o alta betie de epitete.. sunt altceva.. de care ti-e frica. dar te astept.. sunt aici, my sweet sunshine..."

    Ma gandesc sa ..?! .. Nu.Nunu. Acum nu pot gandi. Acum simt .. Si ma apropii si ma doare spatele..Simt cum imi rasar aripile din nou, si vin .. ma apropii.. incet incet.. 1 secunda.. doar 1 .. Tremuri.. de altfel si eu ..

    "Clepsidra ţese destin prezent-
    Ne-ndrăgostim în timp absent."

    "M-ai luat in brate.. si am simtit.. nimic nu s-a schimbat. Suntem tot noi. La fel ca-n prima zi. Nu avea cum sa se opreasca atunci. Eu stiu. Tu trebuia sa afli mai tarziu.. desi sunt convinsa ca undeva adanc stiai deja.. nu aveai cum sa nu simti.. cum sa nu stii.." Ceea ce trebuia stiut mereu am simtit.. Ceea ce trebuia simtit mereu am vazut .. Ceea ce trebuia vazut mereu am stiut .. Un cerc vicios si in acelasi timp in jurul aceluiasi punct. Un punct care mereu modifica universul.

    "Mai stii cum a inceput totul? Zeus ne-a despartit.. si ne-a oferit aceasta viata sa te regasesc. Cum ne-am gasit de atatea ori in trecut."

    "Iti multumesc! Si ma bucur ca pot pluti si eu pe aripile existentei tale. Cand rasare Luna... Cand e plina si senina.. si iti bate in geam.. iti canta Iris.. Si traieste. Singurul moment care conteaza.. singurul moment.."

    Doar cateva din emotiile care mereu s-au transmis si mereu au fost acolo .. Si nu pot dormi .. Pfff(oftez) .. Uaaaaaa(casc).. Din nou.. indescifrabil probabil .. Sau poate ca nu ..

    Cu siguranta nu pot acum, si nici nu este adecvat, dar .. iti spun..
    Noapte Buna >:d<

    Mereu,
    t.m.c.p.d. noapte ..

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Gz4_4eg8zNY

    Ce-as putea sa-ti mai spun acum
    Visele le-am risipit pe drum...
    Un lucru insa e clar:
    Nu vreau sa-ti fac paradisul amar...

    RăspundețiȘtergere