Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 27 septembrie 2010

Pastel prietenesc...



Play:
Pa pa! asta va zic tuturor. unii v-ati atasat prea tare...si nu mai stiti sa-mi dati voie sa zbor..si nu zbor la comanda...n-am facut-o, n-o s-o fac.

Rewind:
tu..nu mai vorbesti cu mine..nu inteleg de ce...ai fugit si tu...

Fast Forward:
m-am intalnit cu amintirile...si tot degeaba...la fel ca si atunci, si acum ati ramas la fel..tot nu stiti sa va tineti de promisiuni.

Rewind:
da, n-am venit...pentru ca eram sigura ca asa va fi...cand m-e dor de ceva, nu se concretizeaza cand vreau eu.

Fast Forward:
niciodata n-ai timp..mereu esti ocupata cu cate ceva...si nu-ti faci niciodata timp pentru lucrurile care conteaza pentru mine...astepti sa fac eu...

Rewind:
ti-am spus de la bun inceput ce si cum...de ce nu m-ai ascultat?acum stai si suferi pentru ceva ce nu merita..

Fast Forward:
imi zici mereu ca nu sunt singura..si esti aici...asta ma ingrijoreaza...nu vreau sa intri si tu in starile astea...nu merita..cred ca de fapt vreau doar sa-mi demonstrez ca nu exista oameni ca tine...e mai usor sa nu sper. nu mai sunt dezamagita.

Intro:
Mereu aici...intotdeauna a fost asa...de cand ma stiu...poate nu pe calea care trebuia, dar ai fost aici. niciodata nu m-ai dezamagit..si mi-era mai bine asa..am vrut sa te alung..dar ai ramas. nu poti pleca. nu te voi lasa sa pleci nici daca ai vrea. "esti parte din mine, din mine te cladesti"


such a lonely day...and it`s mine...it`s the day that i`m glad i`ve survived...did I?

3 comentarii: