Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 28 noiembrie 2011

Cu si despre poezie...


Intro:
Intre mine si tine... se inalta universul... Distanta dintre noi.. e aproape insesizabila.. ne ascundem intre firele de nisip ce curg constant... urcam cate o treapta.. doar doar nu trecem in partea timpului trecut... dansam lasciv pe aripile rasaritului ce ne-a surprins karmele indragostite.

Pause:

E incredibil.. ma domina.. ma inalta.. zbor.. si nu mai stiu sa cad. nu mai stiu drumul inapoi. merg doar inainte.. si cat de bine este. curge lumina prin vene.. alearga metafore prin suflet.. danseaza stele in ochi.. totul in jurul meu imi pare pueril.. stiu ca am ajuns intr-un punct in care realitatea e diferita pentru fiecare. masuram timpul altfel. nu mai sunt constransa de consoane si rime nepotrivite.. nu ma mai inghesuie notele pe portativ. visele imi coboara natural pe corzi... aflu de game noi. si utilizez tot mai mult capodastrul.. urc din ce in ce mai sus.. pas cu pas... doar Catharsis de aceasta data....

Play:

A trecut.. dar anul asta nu a fost ca in anii trecuti.. desigur.. inca am rememorat acele clipe... durerea... suferinta.. lacrimile... neputinta... dar le-am privit altfel... ca facand parte din mine. mai am mult pana la acceptare.. dar acum.. incep sa ma vindec. m-ai invatat sa vreau. mi-ai aratat ca se poate. si mereu imi spui cat sunt de puternica... si esti aici. mereu. stiu ca nu vei pleca nicaieri. acum esti parte din mine. pentru totdeauna. 

Meta(eu)foric

Cobor din ceruri pe peron
Dar luntraş nu-mi e Charon..
E nebunia de cuvinte
Când te privesc, zâmbet cuminte

Îmbracă-mă cu vocalele tale
Pe coapsele-mi goale
Dă-mi lumină!!

Mă iei de braţ, mă plimbi prin Rai -
Fără să ştii mă vindecai-
Păşesc la tine-n univers
Unde note aleargă-n vers.

Când răsăritul ne adoarme,
Fac dragoste a noastre karme.
Clepsidra ţese destin prezent-
Ne-ndrăgostim în timp absent.


P.S.- when i`m falling down.. you are picking me up again.. when i`m too far gone.. dead in the eyes of my friends.. you are taking me out of there... 

3 comentarii:

  1. Gata ... nu mai merge...Sign out momentan. Apasarea isi zice cuvantul ...nu mai pot.. dar nu am ce face momentan..am tot sperat ca timpul ar putea sa ma ajute. Dar nu a putut. Tu este cel care intotdeauna trebuie sa te ajuti .. Sau poate ca rabdarea mea este prea scurta ..dar totusi .. 4 ani ? Se schimba cam destule. Azi am avut o revelatie .. adica o REVELATIE reala si destul de aspra :( Ori asa trebuie sa se intample ... ori asta am vrut eu ..ori asta a vrut Altcineva sa mi se intample. Important este ca intotdeauna sa traiesti prezentul si sa NU LASI NIMIK NICIODATA pe maine daca AZI ESTE BINE :| ..
    Debitez numai prostii. Nu,n-am am niciun subiect si niciun predicat , nici macar esenta nu este mata...Totul este transparent ..Din pacate .. Dar totusi ...asa cum Regina poate sa cada.. si Regele mai cade cateodata..Poate ca ne obisnuim de multe ori cu "obisnuinta" si din comoditate nu vrem altceva.. desi ALTCEVA ne asteapta undeva...dar Curajul lipseste mereu in alegerea DECIZIILOR propice...Din pacate . CAt de rau poate fii cand iti dai seama ca nu ai facut ceea ce tia placut si ceea ce ai vrut in viatza.. Mai bine fericit si implinit cu prieteni si multumit de viatza decat... decat parte negata a ceea ce am zis mai devreme ...Vorbesc codat poate asta va ganditi cand cititi ...Prea multe puncte de suspensie ... Dar inca nu este prea tarziu...Planurile sunt mari, Timpul este nelimitat, si surpriza este ca traim vesnic intr-o forma sau alta ; DAR! in receptivitatea lumii pe care o avem ori actionam de curand...ori ramanem sa ne intalnim la Poarta Tunelului luminat in care probabil vom avea alt succes :)) (rad trist) deja nu imi vine sa cred ca pot scoate asa ceva pe "gura" .. sa nu zic "pe tastatura".
    Lasa chinul tau ...lasa timpul greu ce in tine ai adunat...Lasa vise intregi spune-mi unde mergi .. Inca imi doresc in viatza ceva .. Nu am cum sa fac acum ce vreau .. Nam sustinere..Dar asta este ..M-am linistit acuma ..This is time of My song ... Nam blog si n-am unde scrie.. Si nici nu vreau sa-mi fac ...prea mult ...degeaba.. Macar aici cineva "Ma asculta" ... Si este singura mea sustinere. Nu te speria de liniste ... nu ai de ce .. Linistea este foarte galagioasa, CANDVA usa SE VA DESCHIDE , la momentul potrivit,si MUZICA VA RASUNA exploziiiiiiivvvv !!!!!! ta rar ar a ra r a E furtunaaaaa si Cerurile tunaaa Speranta mea e suuuus la ZEEEEEI !!!!!! speranta moare ultima,si odata eu cu ea, daca nu voi putea. Do it or die trying it ... concluzia zilei de azi.
    Punct.Ca la Cluj.
    Semneaza: mee too, t.m.c.p.d.noapte

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistit.. timpul este alaturi.. de asta nu e bine sa-l dai pe azi pentru maine.. spui ca rabdarea ti-e scurta.. dar sunt convinsa ca nu s-a schimbat nimic din anumite puncte de vedere.. indiferent ca au trecut 4 sau 10 ani. am vazut-o, o stii si o stiu.
    nu scrii prea codat.. si nu e greu de inteles.. stiu cum este sa ajungi la astfel de concluzii. ca nu faci ceea ce-ti doresti.. ca nu ai pe cine iti doresti.. dar speri si crezi cu tarie ca se vor schimba lucrurile.. si vor fi asa cum trebuie..
    unde crezi ca merg? incotro crezi ca ma indrept? stiu ca nu se poate acum.. dar stii ce mi-a zis cineva? ca rabdarea e de aur.. ;) yes... speranta moare ultima.. dar in acest caz nu va muri...
    P.S.-yam yam.. nu va muri niciodata, t.m.c.p.d. noapte! va reinflori mai falnic si mai frumos ca pana acum.. dar cu timpul.. cand azi vei avea ce-ti doresti maine;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă invităm să sprijiniți un proiect literar online aflat la început. Un forum cafenea literară, unde putem discuta probleme legate de literartură și creative writing. Adresa noastra este http://creativewriting.hitforum.ro/

    RăspundețiȘtergere