Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

joi, 1 iulie 2010

My lover`s gone

Va pleca...curand...si ia cu el tote amintirile noastre..toate sentimentele si visele pe care le-am faurit in timpul in care am fost unul. aseara vorbea la telefon cu persoana de langa mine...si brusc mi s-a schimbat starea de spirit..stiam ca asta a fost tot..un sfert de ora de clipe fericite..cineva spunea ca "viata este un sfert de ora neplacut alcatuit din momente minunate"..pentru mine a fost cam invers.
Eram in masina si priveam orasul..."in bezna, ratiunea parea o prostie si logica, un vis." as fi vrut sa plang..dar cumva, ceva ma oprea. in surdina se aude vama veche..ce ciudat...au picat la timp..desi eu nu ascult vama veche..dar m-au facut sa realizez ca totul a fost intocmai ca in vama veche..totul tine doar o clipa..cat esti acolo. apoi dispare si nu se mai intoarce. tu ramai doar cu amintirea, cu scoica ta si cu zambetul adormit dintr-o dimineata de vara. oare mai ai nevoie si de altceva? pana la urma dragostea nu este decat o amintire a ceea ce a fost, o traire de moment, o utopie despre ceea ce ai vrea sa fie. niciodata prea mult si niciodata suficient.
"Don`t cry because it ended, smile because it happend." cred ca pentru prima oara cred si simt asta cu adevarat. si am reusit sa renasc dupa...ceea ce am incercat sa fac. am redevenit eu..sau sunt pe cale...ideea este ca din nou, sunt in stare sa-i dau drumul. pot sa-l las sa plece de langa mine..n-am sa-l uit, in niciun caz, dar egoismul meu a amutit. ii permit libertatea totala. pana la urma asta inseamna sa tii la cineva..sa-i poti oferi libertate si sa nu fii guvernat de egoism.
Probabil asta va fi ultima oara cand voi vorbi despre el. sper sa fii fericit si sa ai parte de tot ce-ti poate oferi mai bun lumea si viata. sa ai parte de greutati si sa te ridici mereu si mereu in picioare. sa fii mai drept si mai mandru de fiecare data. ai grija de tine...

Un comentariu:

  1. Frumos scris. E super că ai tăria de caracter să poţi gândi, simţi aşa... :)
    Bilă albă pentru atitudine...

    RăspundețiȘtergere