Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

miercuri, 14 iulie 2010

Pentru ca asa simt acum...

(multumesc Metafora si Pseudonim)
piesa asta nu are nicio legatura cu ce scriu...dar mi s-a parut interesanta... sau..de fapt...are...dar nu am chef sa ma mai explic nimanui...lasati-ma sa visez...va rog...



M-ai invatat cate ceva...nu stiu ce va fi...dar cu siguranta va fi mai bine...nu poate fi din nou rau si cu atat mai putin nu poate fi mai rau...intotdeauna cu capul in nori, si cu picioarele cat mai departe de pamant...nu..nu spune nimic..o sa strici totul...nu vreau sa stiu...nu-mi pasa...nu conteaza ce spui...am clipa asta..esti aici...nu mai conteaza de ce, cum, cat sau pentru cat timp. clipa asta ai ales sa fii aici cu mine...am avut norocul de a fi aici cu tine...intr-o atmosfera de care mi-a fost dor...si a fost bine...ascult...o piesa pe care am cantat-o impreuna...si radeam...ce frumos a fost...si ce daca a fost doar o iluzie? a fost a mea...si a fost atat de bine...dansam pe aripile muzicii...radeam in note amare si incercam sa amagim timpul ca rezonanta sa sune cat mai mult..ne invelim in asternutul visarii mele si adormim ca doi copii...ma iei in brate si ma tii aproape de inima ta...
ma trezesc de dimineata stiind ca totul a fost doar apa cu zahar..un vis frumos creat de mine pentru mine. imi aprind o tigara si imi las gandurile sa se evapore pe ritmul fumului de tigara...zboara totul in subconstient...noapte buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu