Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 31 ianuarie 2011

Iar...na...

deja e tarziu si nu am somn...gandul zboara departe..foarte departe...curg rand pe rand amintiri pe acorduri in surdina..si ma vad undeva, pe o pluta in bataia vantului..pe birou o coala alba imi gadila imaginatia..iau pixul in mana. si-l pun inapoi pe masa. ascund foaia. dar chitara ma cheama. o bag in husa. ma asez in pat..sii-mi bat in geamul inghetat amintirile. acea zi perfecta din ziua festivalului. doar creatie in jur. si calm. un curcubeu..cand te apropii de el, dispare... simt ca trebuie sa fac ceva..si nu imi dau seama ce inca. sper ca acea poarta ce este ferecata momentan pentru mine mi se va deschide. bat la poarta dar degeaba. am bataturi in palme iar pumnii sunt plini de sange. plang si intreb de ce nu se deschide..din cand in cand, e putin crapata si vad, in oniricul indescifrabil ce e dincolo de ea. dar nu vad imaginea de ansamblu...se risipeste repede cand zorii imi mangaie simturile. deschid ochii si iar e iarna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu