Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

miercuri, 16 noiembrie 2011

slalom printre metafore

Intro: Good morning sunshine...

 

Pause:

fac slalom printre metafore... distanta dintre mine si celalalt epitet este de o secunda. ma ascund printre vocale, dar consoanele ma strivesc. ma inconjoara... ma dau afara din propriul cuvant. dar nu renunt. voi completa metafora. o voi face completa. o voi intregi. si nu va mai cadea. isi va primi aripile si va invata din nou sa zboare. nu, nu suntem ingeri cu fete murdare. suntem indigo-ul care si-a pierdut stralucirea. ii vom reda puterea de care are nevoie. ai sa vezi, tacutul meu urlet. vom scrie cantecul. impreuna. nu, nu-mi spune nimic. stiu tot ce imi vei spune. ca momentul e nepotrivit. ca viata nu este ceea ce vrei. impedimente sunt multe. mereu for fi.. dar nu intotdeauna se intampla asta. nu mereu gasesti epitetul potrivit. vezi tu.. muzica se simte. si stiu ca toate muzele care imi dau tarcoale te intregesc.. asa cum si pe mine ma fac o alta.aceiasi alta. scumpa mea metafora, nu dispera. spera. simte. crezi. si se va putea.. candva.. undeva.. intr-o altafraza, dintr-un banal cantec, ma vei gasi. caci eu sunt mereu acolo. trebuie doar sa vezi... stiu, e greu.. si cuvintele care ti-au fost date pana acum nu au fost cele care te-au facut metafora. dar exista acel epitet potrivit.. exista dimineata perfecta. am trait-o impreuna. momentul in care nu ai nevoie de cuvinte.. in care totul este asa cum trebuie. nu, scumpa mea metafora nerostita, nu te voi rani.. vei inflori.. lasa caldura lacrimilor selenare sa te cuprinda. lasa distanta dintre noi sa se micsoreze.. invata sa zbori. stiu, nu mai ai aripi... stiu, nu mai ai vocale.. stiu... le stiu pe toate.. las-o sa te invete.. ea stie multe.. te va vindeca daca inveti sa speri.. sa crezi.. sa simti..

 Play:

este dimineata.. abia m-am trezit cand parfumul cafelei proaspat macinate imi trezeste pofta de a mai infrunta o zi. te privesc.. esti poezie.. invarti notele pe degete.. dar canti aceiasi gama.. suntem o singura vioara.. armonie.. traim in aceiasi fractiune de secunda. ne ascunde, dar ne previne. poezia nu dureaza la nesfarsit.. profit.. ma las prada fiecarei note.. urc din gama in gama.. imi canti in game majore.. nu stiam ca le stiu.. in parfum de ceara imi sorbi fiecare urma de mine.. ma pastrezi in amintire.. ma asezi in locul potrivit.. stiu ca nu sunt doar o alta betie de epitete.. sunt altceva.. de care ti-e frica. dar te astept.. sunt aici, my sweet sunshine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu