Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 21 noiembrie 2011

Prima ninsoare




Intro: Se scurge Luna in lumini diafane..



Pause:

Imi sorbi apusul din umarul stang.. abia s-a lasat sarutul tau peste rasarit si deja ti-e dor de mine.. si mie.. imi lipsesti.. ma vizitezi din cand in cand.. imi trimiti cate o vedere.. cate o vocala.. dar daca nu-mi trimiti tot epitetul.. ce pot intelege eu?

Play:

Incredibil.. fiecare isi formeaza propria parere.. si este atat de amuzant sa le ascult.. de ce? pentru ca sunt complet eronate. pline de imaginatie.. dar eronate. e incredibil ce face ignoranta din om. acum inteleg de ce se spune ca romanul s-a nascut poet. nu stii tu unde ajung visele mele.. nu stii tu care e realitatea mea.. Lumea e un vis, visul e o lume, ca sa citez un cunoscut intelectual invatat prin bancile facultatii. totul este mai presus de existenta.. de realitate.. de vis.. asculta prima ninsoare.. auzi cum cad fulgii pe langa tine.. ce-ti soptesc? asculta vantul care iti urla in ureche. pe cine plange? simte gustul amar al lipsei Ei. fara ea... nu poti trai.. pagina ramane goala. chitara se umple de praf. gamele nu mai sunt decat note aruncate pe un portativ. lasa-te vrajit de epitetele din viata ta... descopera-ti propria metafora.. cea care iti da putere. care te umple de viata. care iti aprinde sufletul... care te invie..

asculta prima ninsoare... mai ai aceiasi parere?

Pause:

Nu vor mai fi rewind-uri o vreme.. rewind-urile... dor. fast forward-ul.. este aici. il traiesc zi de zi. cu maximul de intensitate. cu tot ce imi ofera el. viata mea s-a schimbat.





2 comentarii:

  1. frumoasa melodia ,,,si postarea desigur .Profunda viziunea ....(dragosnicolae73)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.. atat pentru compliment cat si pentru semnatura. as scoate palaria, dar inca ninge....

    RăspundețiȘtergere