Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

joi, 14 ianuarie 2010

ca la inceput...

astazi nu am fost la scoala...tipic..au fost 2 gagici la mine si am stat la taclale pana dimineata la 5 in conditiile in care eu la 6.00 ar fi trebuit sa ma trezesc, iar una dintre ele sa prinda trenul de 7.30...evident ca ea a luat trenul de 11.30 iar eu am pierdut timpul aiurea pe net...
eu nu petrec prea mult timp in fata calculatorului, desi in ultimul timp am stat foarte mult...ideea este ca pierzand timpul aiurea, intamplator am dat de un blog al unei tipe cu serioase probleme de integrare in cadrul mediului social real. povesteste depsre familia ei, e copil de bani gata, are creasta in cap si are o placere deosebita in a vana pe youtube filmulete cu alti oameni asemeni ei care-si povestesc problemele pe youtube si asa mai departe...eu stau si ma intreb acum...de ce ai face asa ceva? mi se pare aiurea si ciudat sa-mi expun viata si toate cele pe youtube...si daca o fac, o fac prin cantece...intr-adevar, faptul ca scriu aici reprezinta acelasi lucru, dar aici nu am o fata, pot fi oricine...omul de pe strada pe langa care treci, tipa pe care ai calcat-o in autobuz pe picior si care in loc sa te injure ti-a zambit, cineva incolor, inodor, insipid.
Nu judec...probabil ca pentru ei asta este refugiul..acesta este locul in care pot avea experienta de catharsis...nu stiu ce sa zic...
rascolind dupa diverse, am descoperit un alt blog in care se vorbea despre brasoveni intr-un mod foarte nedrept. sau asa mi se pare mie. mi s-a spus ca brasovenii sunt foarte plini de ei, ca se considera mult prea "buni" si mult mai valorosi decat restul populatiei, si sinonime...sa fie chiar asa? adica...eu sunt mandra de faptul ca sunt brasoveanca, dar sa am intr-adevar o atitudine de superioritate din acest motiv? asta e un subiect bun de rumegat...
citind toate aceste lucruri interesante prin blogurile altora, am constatat ca poate fi foarte interesant sa te certi pe diverse teme, greseli de limba, principii, idei, etc si m-am gandit ca de ce n-as intra si eu in rand cu lumea facand acelasi lucru... sper doar ca acest lucru sa nu degenereze, devenind si eu un inadaptat social care-si gaseste refugiul in aceasta cutie fascinanta (pentru mine ceea ce este fascinant este foarte interesant, dar nu inteleg) care stie sa faca mult mai multe lucruri decat mine dar care de cele mai multe ori imi mananca nervii.
Asa ca...eu mi-am facut intrarea in scena..sa vedem acum daca se va alege ceva de piesa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu