Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 25 ianuarie 2010

Janis Joplin- Piece of my heart



Imi lipsesti mult...imi lipsesc discutiile noastre, fleacurile de fiecare zi, berea de seara de sub padure...imi lipseste faptul ca faceai misto de mine ca vine ursul:))...ca dardaiam de frig amandoi ca doi prosti si rasaritul ne prindea intrand pe furis in casa...imi lipsesc plimbarile lungi sub clar de Luna...modul in care ma priveai si imi spuneai ca sunt frumoasa...ca iti e dor de mine...sa nu ma indragostesc de tine, ca esti naspa...si eu faceam misto de tine, convinsa de faptul ca tu deja tii mult la mine, si ca vom fi impreuna, asa cum e normal...
unde au disparut toate acestea? ce a ramas din ele?

Take another little piece of my heart, break another little piece of my heart, have another little piece of my heart, you know you got it if it makes you feel good...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu