Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 8 februarie 2010

Siciliana...(Fiecare anotimp incepe cu iarna...)



"in mod miraculos, iarna ta mi-a adus o emotie calda... si ... cu o secunda inainte de a amuti am apucat sa rostesc doar atat CELESTIAL !!!"

Albul ce se asterne peste zilele noastre gri, peste aceste secunde existentiale profane, aparent scoate la iveala ceea ce e mai bun in noi...reinvie copilaria.. "Si e cer pe pamant si e iarna-n Ardeal', vorba lui Mardare.
Fiecare anotimp incepe cu iarna...

Si desi ne ingroapa absurda ninsoare, "cand te scuturi de zapada, nu stii cat esti de frumoasa..." Si "alergi prin zapada, ninsoarea e deasa", dar "ai venit fara sa ma-ntrebi daca sufletul meu te mai vrea astazi" si "te implor sa pleci sunt destule ierni de cand ninge in inima mea". Cu toate astea, "pe podele de nuiele, duc copii-n palma stele,[..]de tot raul care-ngheata duc copii-n cantec viata"..."Trec, aduc din vechi strafunduri, pentru tine numai ganduri vechi, tot perechi", dar o "sa-mi rasara moartea-n trunchi si pe ochi sa ma sarute".Desi "ninge peste creste, ninge si sfasie inima ce bate azi in pieptul trist", "iubite bine ca imi esti aproape, jur imprejur mi-s zarile deschise.Rucsacul de va fi sa ma ingroape, tu sterge-mi fata cu un pumn de vise. Iar de va fi sa nu ma mai rdic, si flori de colt mi-or rasari in frunte, mai lasa-ma sa dorm un pic, un pic, si sa-mi astern pe fata-un pumn de munte"

Tu te poti incalzi cu iarna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu