Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 1 februarie 2010

Thank you



Iti multumesc ca esti langa mine, fie ca sunt trista sau vesela..Iti multumesc ca nu esti langa mine... Iti multumesc ca nu ma judeci, ca imi accepti mastile, starile, gandurile...ca ma accepti pe mine si pe toate celelalte alter ego-uri...Iti multumesc pentru tot si toate pe care mi le daruiesti si pe care nu mi le daruiesti. Iti multumesc ca faci parte din viata mea. Iti multulmesc ca esti imprevizibil, spontan, si lipsit de obligatii...ca ma vezi altfel decat restul...ca stai langa mine, desi uneori sunt ciudata si te sperii...ca esti acolo cand am nevoie...ca nu esti tot timpul langa mine...ca esti asa ciudat si tu, ca si mine...in lumea noastra ciudata...in relatia noastra ciudata...in realitatea noastra ciudata...
Iti multumesc ca existi! Si ca ma lasi sa plutesc si eu pe aripile existentei tale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu