Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

marți, 11 mai 2010

Intro:
"Nici o limita eterna nu ne opreste, dar etern ne opreste o limita"

Play:
Ieri am aflat ca tigarile si cefeaua nu sunt bogate in vitamine si nu poti trai doar cu asta..

Rewind:
M-am hotarat..merg la doctor..aveam programare, dar am intarziat putin...bineinteles ca cei care stateau la coada in fata mea au avut de comentat...asta e..si eu am stat la coada 4 ore si ceva pentru o adeverinta. Intru in cabinet si astept sa vina doctorita. Ii spun simptomele..punctul 1..ea scrie. punctul 2...ea scrie in continuare. punctul 3 se ridica sa-mi ia tensiunea si se uita foarte uimita la mine...i-am spus ceva nou...nu-mi pune intrebari, doar se uita la mine...din ce in ce mai uimita..se aseaza pe scaun si-mi spune ca povara pe care o duc e prea mare s-o duc singura..ca ar trebui sa vorbesc cu mama. eu ii spun ca nu se poate fiindca mama are oricum prea multe pe cap si nu vreau sa-si faca mai multe griji...cu alte cuvinte, trebuie s-o menajez...trebuie sa infrunt singura situatia. pot sa o fac...trebuie sa pot...doar sunt magician:D

Fast Forward:
"nu mai mergem la bere..si daca tot te doare capul, de ce nu mergi acasa?" o sa merg..ii spun eu cu capul in pamant...dar in loc sa mergem spre statie, mergem in parc..si ii spun...toate...din nou e impasibil si nu stiu cum sa iau asta. ca de obicei, am pus caruta inaintea calului.."dragostea nu este un contract, daca iubesti, nu trebuie sa fii iubit inapoi" sad but true...

Pause:
ma tine in brate..imi ard palmele..simt lacrimile cum mi se opresc in ochi...si incep sa tremur...dar inainte de lesin ma trezeste...si vine autobuzul..blank...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu