Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 25 octombrie 2010

Capitolul 1

"Te dispretuiesc", imi zise cu elatie..."Nu am avut niciodata curaj sa ti-o spun in fata..de fapt..nici nu stiu daca a tinut de curaj..cred ca...am vrut doar sa te vad cum reactionezi in tacerea mea mormantala..si nu ma asteptam..credeam ca ai ceva mai mult orgoliu..mai multa mandrie si demnitate...dar iata ca pana si regina ajunge muritoare..."
Intre ghilimele si puncte de suspensie imi atarna si mie gandul..raman incremenita in fata usii proaspat inchise...si simt cum privirea mi se scurge in podea urmand pasii ce tocmai au disparut de langa mine. Am o furtuna de frunze in cap si le simt cum se amesteca intr-o mare...adanca...ostenita, ma asez pe pat..incerc sa creez o ordine...sa-mi amintesc totul..si cumva, in ceata, simt cum ultimele farame de simtiri mi se astern in suvoaie pe fata...

Rewind:

Era vara...si era cald...eram anul 1. Abia aflasem ca am vreo 2 restante pe toamna...ee..."n-ai restanta, n-ai prestanta" imi zic in barba, oarecum dezamagita. Traversez strada si ma asez pe o banca. Imi aprind o tigara. Trag cu putere din filtru si simt cum fumul inecacios si toxic imi inunda plamanii...ciudat..ma cuprinde un sentiment nemaintalnit pana atunci..e straniu...si placut in acelasi timp...il simt cum absoarbe viata din mine..il simt cum imi loveste pieptul tot mai tare..pentru o fractiune de secunda, devine o parte din mine. Viata creste in mine vazand cu ochii..ma face sa ma simt asemeni unei mame ce poarta inauntrul ei o schimbare a destinului..ma macina adanc, in fiecare celula a plamanilor..se desfata cu carnea-mi sanatoasa si frageda..bataile se intetesc si..o briza de vant rece imi atinge obrazul..a fost doar un avort..inspir din nou din tigara, sperand la aceleasi sentimente...dar de data asta nu mai e la fel..inspir avortul altcuiva..Ma uit in jur...e soare...si cald..ma duc sa-mi inec amarul in bulele alea sanatoase de hamei.

2 comentarii:

  1. ce bine era la inceputul inceputului, cand totul era simpul; cand totul a ramas o amintire placuta(in mare). de aceea amintirile sunt facute sa ramana amintiri, iti aduci aminte cu placere daca sunt placute, inveti din ele daca sunt creative, uiti de ele daca sunt distructive....

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cat si daca poti uita...sunt lucruri care nu te lasa sa o faci;)

    RăspundețiȘtergere