Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

vineri, 1 octombrie 2010

La Valse d`...



inchid ochii..si-mi vad lacrimile jucandu-se pe clape...alearga dupa amintiri... in rochii albe arsurile se sting...cu fericirea atarnand greu la glezna,cu piciorul gol, ating realitatea...zburd dintr-o parte in alta..ne alergam pe clape...parfumul gamelor majore iti trezesc un zambet...mirosul greu al gamelor minore imi aduna gandurile..si se scurg incet pe obraz...curge timpul intre noi in terte si cvinte...in lacrimi si zambete..in fire de nisip si praf de flori de colt...in clape si corzi...in parfum de aripi arse ce n-au invatat sa zboare la timp..
degetele aspre lovesc cu putere trupu-mi plapand...urlu in note surde...apesi din ce in ce mai tare...un fior ma strabate..imi umpli sufletul cu primaverile cu rasarit...si cu roua sidefata, pictezi o noua simfonie... degetele tale gadila partitura cu povestea noastra...





si cand te gandesti ca fericirea atarna greu la glezna mea...ma eliberez de povara...imi cresc aripi..cu care cad...

3 comentarii:

  1. Fundal sonor: http://www.youtube.com/watch?v=Iijklrtljnw

    De ce dai voie vantului sa umble
    Prin parul tau si sa ti-l ravaseasca?
    E mangaierea lui, facute-n tumbe,
    Mai calda, mai suava, mai cereasca?

    Doamne!... Cum puteam s-o las să plece?
    Dacă pleacă, cine ştie când mai vine?
    Dacă-n toamna asta, poate,
    Toamna-mi bate
    Pentru cea din urmă oară-n geam?
    "Donnez-vous la peine d'entrer, Madame..."


    De-atitea nopti aud plouind,
    Tot tresarind, tot asteptind...

    Te uită cum ninge decembre...
    Nu râde... citeşte nainte.

    Ce cald e aicea la tine,
    Şi toate din casă mi-s sfinte,

    Stiu ca nu-ti pot oferi intregul "a iubi"
    Ma simt strain si totusi
    In infloriri de lotusi
    In mintea mea te recompun si incerc acum sa-ti spun

    Eu te voi mangaia
    Pana cand nerostït vom spune da

    Versuri: Bacovia, Minulescu, Radu Stanca, Gyuri Pascu

    Destinatar: Doti

    Sentimente: Grevistu :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Doti nu-i aici...nu mai e demult...daca ai ceva de spus, spune-i lui Dite.

    RăspundețiȘtergere
  3. dualitatea-i intrinseca. Ori Dite, ori Doti, ori suparata, ori fericita, doar fete ale aceleiasi manifestari.

    RăspundețiȘtergere