Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

vineri, 26 martie 2010

Adult Video

Play:
...................................................................................

Pause:
(http://lucrurisimplee.wordpress.com/2010/01/17/de-ce-prostia-femeilor-nu-are-limite/)
14. Pentru ca sunt ieftine. Pentru ca le prostesti cu cateva vorbe frumoase, false promisiuni si o cafea buna. Pentru ca se lasa vrajite prea usor.
16. Pentru ca ar lasa cele mai importante treburi pe care le au de facut intr-o zi, daca el suna si zice “hai sa ne vedem”.

Rewind:
m-am trezit de dimineata si am fost la scoala...dupa foarte mult timp... m-ai sunat si m-ai intrebat ce fac...dupa primul seminar am plecat...

Fast Forward:
trupul tau ma acopera... parfumul clipei arse imi inteapa amintirea... respiri usor cu capul pe pieptul meu...adormi...si cat de bine e sa te vad asa... dezgolit de inhibitii, de masti, de ascunzisuri, de tot ceea ce esti cand esti langa mine cu altcineva in gand...

Play:
mi-era dor sa iesim asa...sa stam la taclale despre nimicuri...sa fim la fel cum eram odata...nu conteaza ce zici, ce zic...suntem acolo...prieteni, amici, cunostinte, iubiti, amanti....suntem toate astea...uneori mai mult de atat, alteori nici macar...dar suntem in aceiasi situatie...in realitatea noastra ciudata...sau in realitatea mea ciudata...

Rewind:
e cald afara. in autobuz acest lucru a devenit insuportabil...simteam cum ma ingradesc toate gandurile si ma sufocam in mintea tutuor celor de langa mine... asta pana am ajuns la tine...ne-am uitat la un film...

Pause:
mana ta timid mi-atinge trupul. (asa-i ca nu vrei sa-mi mai dai sperante? sa-mi dai motive pentru a ma agata de iluzia ca totusi e ceva mai mult de atat?) cu unghiile-mi inegale ma joc pe autostrada de vise naruite de neputinta ta de hotarare... ma iau fiori si incet confund imbratisarea ta cu cea a lui Avraam...devenim axis mundi, Adam si Eva, sau chiar mai mult de atat...Pentru o clipa devenim eternul... suntem totul in acel moment. nimic nu e mai presus sau mai prejos de noi...definim orice... cu toate astea...incet cad inspre realitate...trec de ea...cobor fiecare din cele 9 cercuri...cu mare grija si cu o rapiditate incredibila... si asta pentru ca desi eram amandoi prinsi in propriul nostru Eden, tu nu erai acolo...sau erai? nu sunt foarte sigura...te-ai prabusit pe pieptul meu....

Fast Forward:
nu stiu ce sa fac...sa-ti dau mesaj...sa nu..."te scot la aer?" da...ne-am plimbat...si m-ai intrebat de ce-mi place Luna...cum as putea sa-ti explic in foarte putine si logice cuvinte ca Luna...si eu...nu ne deosebim prea mult?
am facut intrecere cu broaste...si am ras...

Pause:
de multe ori ma intreb ce vreau de la tine...sau ce vrei tu de la mine...dar nu cred ca vreau sa stiu in fond...nici nu cred ca mai conteaza pana la urma...uneori e greu...alteori vreau sa plec, sa nu te vad...dar nu ma lasi...si ne intoarcem in acelasi punct...daca as avea curaj sa iau o decizie...dar nu o fac...e bine... Te iubesc? poate... Te urasc? nu cred... ai tu un stil de a tine la mine care ma face sa nu renunt...dar nici sa sper...
poate ca e seara si deja nu mai gandesc coerent...

Play:
"Nimic nu-i al meu, e tot al tau"

A ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu