Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

marți, 16 martie 2010

Am cont de facebook, deci exist...

Foarte interesanta remarca unei tipe referitoare la profilul de facebook al unui prieten:"in sfarsit, existi"... facebook-ul a devenit mai mult decat era nevoie... in curand va tine loc de buletin/pasaport si de ce nu, certificat de nastere... traiesti din momentul in care ai profil...oamenii oricum se cupleaza de ceva timp datorita internetului...

Poveste de dragoste...

"totul a inceput cu mirc-ul...apoi am descoperit hi5-ul...asta pana am primit o invitatie pe facebook... m-am inregistrat si eu...acolo l-am vazut pe el...:X:X::X:X... a fost dragoste la prima vizualizare... cand mi-a dat accept simteam ca plutesc...ca ziua are un sens... ca nimic nu poate fi mai frumos... i-a placut profilul meu si viata ce mi-o descoperea incetul cu incetul in imagini... am foarte multe poze, si am ramas surprinsa cand am vazut ca aproape la toate mi-a dat cate un comment... ce poate fi mai frumos? vin intr-o zi de la scoala si intru pe facebook...vad mesaj de la el...ma intreaba daca vreau sa-i dai id-ul de mess sa vorbim mai multe... m-am simtit in sanul lui Avraam...abia asteptam ziua asta... i-am dat id-ul...zilele deveneau nopti iar dimineata ne batea in desktop... mama urla la mine, dar nu o auzeam..pentru mine exista doar el...pana intr-o zi...am intrat pe profilul lui si vai! erau poze cu el si o tipa...se imbratisau si se sarutau... am simtit cum strabat toate cele 9 cercuri ale infernului... cum mi-a putut face asa ceva? imbratisarile si sarutarile mele virtuale nu i-au fost de ajuns? desmierdarile si atingerile mele pe webcam au fost inutile? totul a pierit la fel de repede cum a inceput... atunci mi-am luat inima-n dinti si am facut ceea ce n-as fi crezut ca voi face vreodata...cu mana tremuranda...cu lacrimi in ochi...mi-am sters profilul...da, chiar asa...m-am hotarat sa traiesc asa cum se traia odata...cand existau sentimente reale...si dinozauri"


discutie la vama:
Vamesul: aveti pasaport?
Turistul: nu...dar am profil de facebook..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu