Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 1 martie 2010

Sambata in Sambata...



Cu "Pasi marunti" cautam "Anotimpul 5" sambata in Sambata care a trecut...

Intoarsa din creste din apusul unor amintiri noi.... a trecut un an de cand nu am mai pasit pe acea poteca...si cu toate aste, atat de putine lucruri s-au schimbat...aceiasi poteca, oameni noi....la fel ca atunci...dar de data asta mi-a fost ceva mai bine...
Am cantat, am dansat, am taiat lemne, am ras si am invatat sa apreciem oamenii pentru ceea ce sunt. Sa-i acceptam asa cum sunt. Sunt ai nostri toti. Pana la urma, toti avem defecte si momente in care suntem rautaciosi cu cei care nu merita. Dar ne revansam in cele din urma.
Weekend-ul a trecut...a lasat in urma amintiri de neuitat si prietenii de-o viata (sper).
Chiar daca lucrurile nu se intampla asa cum vrei, apar solutii neasteptate si realizezi ca e mai bine asa de fapt. Ca nu aveai nevoie atat de mult de ceea ce-ti doreai... Ca nu sti de fapt ce e mai important pentru tine si te cramponezi de toate nimicurile care crezi ca-ti sunt folositoare, dar nu-ti sunt.
Nimic nu merita sacrificarea unui zambet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu