Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

marți, 30 martie 2010

Buna varianta rea...

Intro:
Azi m-am indragostit...parca pentru prima oara...a fost atat de pur si de frumos... era un zambet de copil....

Rewind:
M-am trezit de dimineata(vorba vine, era 10) hotarata sa merg la scoala... evident ca nu am mai ajuns...ne-am intalnit.

Pause:
Ma uit la tine... si nu-mi dau seama...N-am facut nimic toata ziua...dar cu toate astea nici tu si nici eu n-as fi plecat. Aveam multe de facut acasa... Tu nu chiar. Voiai sa petreci cumva ziua asta. Stiu ca doar s-a nimerit sa apar si eu in ea, si nu imi cautai prezenta in mod deosebit.
E frumos afara...racoare, dar luna plina. Am fost la o tura cu bicicleta si te-am intalnit iar. Nu te mai vad...la fel... Nu stiu ce s-a schimbat in cele cateva ore de cand nu ne-am vazut.

Play:
Stam pe banca. Un tip, langa mine hraneste porumbeii...eu fumez o tigara. Te asezi langa mine. Nu spunem nimic. Vine o mamica cu un copil. Copilul zambeste...eu imi las capul pe umarul tau si-ti spun ca-mi doresc un copil. O familie, care sa fie langa mine...orice-ar fi..macar pentru scurt timp sa simt ca exista cineva acolo care ma iubeste si pe care iubesc neconditionat...da, dragostea nu e un contract, daca iubesti nu trebuie sa fi iubit inapoi...dar..uneori...idilic..utopic...asa e cel mai bine. Pentru prima oara, simt nevoia de stabilitate. Nu-mi vine sa cred ca gandesc asta...Cu capul pe umarul tau imi inchipui ca am ingradirea aceea alaturi de tine...ca acel copil ne zambeste noua si ne imbie la joaca...ne da curajul sa iubim. Sa mergem mai departe, indiferent ce s-ar intampla. Dar nu a fost decat un gand trecator pe care ai avut grija sa mi-l alungi repede("e usor sa-l faci...")... Oricum nu mai conteaza...a fost suficient acel moment.

Rewind:
Am gasit un alter ego al tau mult imbunatatit. De fapt...este un om deosebit. Tin la el foarte mult. Pacat ca...sunt eu asa....si nu ma pot bucura de el. Am fost impreuna pe munte. A fost ideal.Desi noaptea ma cam sufoca...la propriu... dar in ansamblu...a fost fantastic...Am stat ca doi mosuleti si am dicutat multe lucruri. initial eram ferm convinsa ca ma voi plictisi teribil. Dar nu a fost sa fie. Nici macar nu am simtit cand a trecut timpul. Ceea ce nu mi se intampla prea des. Mi-a mutat axa temporala 180 de grade. 4 zile cat a tinut excursia a fost...superb. Nu m-as fi asteptat. Ne potrivim atat de bine...la orice...si la ce nu ne potrivim, ne contrazicem...si venim cu argumente solide. Chiar daca ramanem cu aceiasi parere, cel putin constientizam parerea celuilalt. Si ce bine e...pacat ca nu ma pot bucura de bine...si imi ghidez viata dupa ideea ca singura suferinta reala este aceea de a nu fi suferit suficient....Cu el totul e altfel...e atent...grijuliu... un pic coleric, dar simpatic...mai ales cand se enerveaza pe ceva. Il privesc si vad...o aroma de necunoscut foarte placuta...in care te avanti cu capul inainte si din care stii sigur ca va iesi ceva frumos....asta in cazul in care ai ceva de oferit...atat de rau imi pare ca nu mai am nimic de oferit...ca sunt atat de goala...am investit prea mult in ceva care stiam ca nu are rost. Si acum cand exista rostul...nu mai exista resurse....

Fast forward....?

Un comentariu:

  1. " It's like in the great stories, Mr. Frodo. The ones that really mattered. Full of darkness and danger they were. And sometimes you didn't want to know the end. Because how could the end be happy? How could the world go back to the way it was when so much bad had happened? But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines, it will shine out the clearer. Those were the stories that stayed with you. That meant something, even if you were too small to understand why. But I think, Mr. Frodo, I do understand. I know now. Folk in those stories had lots of chances of turning back, only they didn't. Because they were holding on to something... There's some good in this world, Mr. Frodo. And it's worth fighting for." - Sam, Lord of the Rings

    RăspundețiȘtergere