Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

vineri, 18 iunie 2010

DND, busy dying!!!




Azi sunt foarte ocupata...ma chinui sa ignor oamenii din jurul meu si sa ignor faptul ca in loc sa ma simt tot mai bine, mi-e din ce in ce mai rau...sunt foarte ametita, simt ca mi se invarte capul, mi-e rau, ma dor picioarele si spatele ma termina..colac peste pupaza aflu ca ma costa cel putin 150 ron analizele...perfect..maine am examen, nu stiu nimic si nu-mi sta capul la invatat fiindca mi-e rau. problema este ca atunci cand vrei sa ignori pe cineva, se insista pe subiect si normal, nu te lasa sa-l ignori...inchizi telefonul, iesi de pe mess, pleci de acasa si il vezi cum te cauta disperat...stiu, sunt proasta, dar mi-e frica sa zbor iar...e greu sa cad...si e mai bine sa cazi de la o inaltime cat mai mica...iar plang, iar tremur, iar lesin, iar blank...deja a devenit un cliseu sa-mi fie rau...si ce e cal mai amuzant e ca am avut impresia ca am prieteni...stii? am fost mereu langa ei cand au avut nevoie...si ghici ce? o luna de zile in pat si am primit 3 vizite...2 dintre victime si un prieten...ce chestie..cata lume urla in gura mare cat de mult tine la mine si ca oricand ma ajuta, no matter what...si? unde sunteti cand am neoie de voi? unde sunteti cand eu lesin pe strada? cand sunt in spital cu morfina in vene si urlu de durere? de fapt nici nu am nevoie de voi. n-am nevoie de nimeni, pentru ca nu stiti sa apreciati niciodata nimic. sacrific orice pentru toti si cu ce ma aleg? cu dureri fizice, psihice si spitale...si pastile...de 3 feluri...high life. nu mai am nimic pentru nimeni. salut. o sa fiu egoista, nu naiva...:)) de-as putea sa ma cred...stiu ca nu o sa fac asa...doar am dat de sute de ori cu capul si tot nu m-am invatat...de ce ar fi diferit acum?
revin la Alice in Chains si Eddie Vedder...n-am timp, n-am chef, nu-mi pasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu