Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

marți, 1 iunie 2010

Pentru ca totul are un scop..



Am vrut sa invat sa iubesc...

Am vrut sa imi gasesc un echilibru..
muntele mi l-a daruit.
Am vrut sa ma exprim...
muzica mi-a aratat cum.
Am vrut sa mor...
viata mi-a aratat ca nu am dreptul asta.
Am vrut sa stiu..
cartile mi-au aratat intelepciunea nu se dobandeste din ele.
Am vrut sa cresc...
oamenii mi-au aratat ca poti sa si cazi.
Am vrut sa fiu copil..
tata mi-a aratat maturitatea.
Am vrut sa traiesc...
Eu mi-am interzis sa o fac.
Am vrut sa iubesc...
si te-am cautat pe TINE de fiecare data in fiecare om...
Am vrut sa simt viata...
si a trebuit sa vad moartea inainte de a o aprecia...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu