Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

marți, 15 iunie 2010

Fara niciun motiv...





Iti dau voie...te las sa ma ajuti...sa ma faci sa vad lucrurile asa cum ii fac eu pe ceilalti sa le vada...nu stiu cat va tine..dar nu conteaza..pentru ca esti primul pe care il las sa ma influenteze...si am inceput cu pasi mici...din pacate, in scurt timp va trebui sa pleci din tara...pentru cel putin o luna...dar nu conteaza...eu te astept..tu vei fi acolo..eu voi fi in Crai...te voi insela in fiecare zi si-n fiecare noapte cu dragostea vietii mele...muntele..chitara...focul de tabara...imi va fi mai usor sa ma gandesc la tine si sa te cant acolo...inr-o ora ne vom intalni...abia astept...sa te vad cum te ingrijorezi pentru fiecare grimasa pe care o fac..sa ma saruti, asa din senin...sa ma privesti in ochi si sa vad tot ce imi doresc..sa ma iei in brate pentru ca ma incapatanez sa merg repede desi ma doare piciorul si e umflat...sa nu ma pierzi din ochi nicio secunda, chiar daca joci baschet pe terenul celalalt...sa ma tii de mana si sa zambesti pur si simplu...sa nu vrei sa pleci din tara si unul din motive sa fiu eu...sa fii tu...si sa fiu tot ce n-am putut fi pana acum...ma faci fericita....fara niciun motiv...

2 comentarii:

  1. Din eternitatea plictiselii tale ... nu se va naste niciodata o iubire !!! este doar o aparenta ce te indeamna sa iesi din starea pe care o ai ... nu incerca sa continui ceea ce nu ai inceput niciodata ...

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca de fapt am inceput de prea multe ori fara a continua...cat despre iubire...se poate...cu conditia sa stii mai bine decat mine...
    de ce nu-ti asumi responsabilitatea pentru ceea ce scrii si nu te semnezi?

    RăspundețiȘtergere