Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

vineri, 25 iunie 2010

Iris...goo goo dolls...



Nu te las sa pleci...pentru ca o faci pentru motive gresite...nu-mi faci un bine ca vrei sa te indepartezi de mine stiind ca vei pleca si nestiind cand si daca te mai intorci..dar pentru mine nu conteaza ca pleci..tin la tine...stiu ca si tu tii la mine chiar daca vrei sa ma minti si pe mine si pe tine ca nu e adevarat...stiu ca ar fi greu, dar nu conteaza..dupa cum ti-am spus, in doi e mai usor...stii ca te voi astepta, nu? voi pleca in Crai sa ma refac si ma voi intoarce la timp pentru a te iubi asa cum o meriti si o pot face.

tii minte cand mi-ai trimis asta?



de asta nu te cred...si de asta nu te voi lasa asa...nu te voi abandona...oricat de mult ma vei da la o parte...sunt o lipitoare care intra sub piele si nu mai iese de acolo pana nu te vindeca...

tine minte...sunt aici..si acolo...sunt cu tine...
Lamb-Gorecki...you are the one...

2 comentarii:

  1. sincer...mmmmnup ... nu tin minte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. dragul meu anonim...tin eu minte si e de ajuns... sper sa nu sper numai eu de data asta...

    RăspundețiȘtergere