Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

vineri, 2 aprilie 2010

Am tras cortina...si am inceput sa traiesc

Play:
Intr-adevar, nu mai esti acelasi...pentru mine...in ochii mei...nu mai esti cel pe care il vedeam. Te vad fizic. Si nu mai am nevoie de tine. Da, ne-am mai intalnit. Dar asta a fost tot. Nici macar nu voiam sa ma iei de mana... Imi e bine. Mai bine decat mi-a fost in ultimele luni. Si e un bine permanent, nu de moment.
Am crezut ca sentimentele astea contradictorii sunt doar o toana...dar aparent, pur si simplu constat ca imi este mai bine fara sa te am alaturi...fara sa ma joc de-a pasiunea cu tine. Fara sa mai investesc energie in ceva ce nu merita. Si nu ma merita... Nu-mi pare rau de nimic. Am invatat multe din asta. Doar ca...si daca m-ai vrea...ar fi prea tarziu. Mult prea tarziu.
Invat sa lupt...sa lupt pentru a invata sa iubesc...sa iubesc pe cineva care a suferit...a suferit si a invatat sa fie acolo pentru oricine dar s-a invatat sa razbata singur mereu...un om puternic. Ma tine in sah...il las sa o faca...il las sa ma conduca...in fata lui ma prezint asa cum sunt...si voi avea rabdare...caci e altfel. Apreciaza lupta...poate o sa castig...sau poate nu...dar e cald...si bine...

Lamb...Gorecki...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu