Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 19 aprilie 2010

"Tu ia si traieste...nu astepta"



Intro:
"Traieste total, traieste cu pasiune...In felul acesta fiecare moment devine aur, iar intreaga ta viata se transformaintr-o insiruire de clipe aurite. O astfel de fiinta nu moare niciodata, caci atingerea ei seamana cu cea a regelui Minas:orice atinge se preschimba in aur" (Osho)

Pause:
Ce inseamna sa traiesti cu adevarat? Sa iubesti? Sa fii iubit? Sa vezi un apus de Luna pe un varf de munte? Sa incerci sa numeri stelele si sa constati ca e la fel de greu sa o faci precum este sa numeri toate clipele in care ai fost cu adevarat fericit? Sau sa iei tot ce e bun in oameni/lucruri/locuri? Sa inveti din greselile tale?(din ale altora oricum nu invatam niciodata)
Sa ai un loc de munca, un(o) iubit(a), sa fii student eminent cu bursa, integralist si cu ochelari de cal? Sa te imbeti/droghezi ca sa vezi lumea altfel decat este ea de fapt?

Play:
Toti spunem "Carpe diem", dar nimeni nu spune cum... daca esti spontan, ceva e in neregula cu tine... daca esti "in rand cu lumea", te plafonezi...daca zambesti din senin, esti nebun... daca suni pe cineva doar ca sa vezi ce mai face, inseamna ca vrei ceva de la el... nu poti multumi niciodata pe nimeni... si incercand sa o faci ajungi sa nu mai fi multumit de tine...
Citesc ce am scris si constat cate conjunctii am folosit in loc sa folosesc imperative...ciudat...aparent subconstientul imi trimite (inca) impulsuri...si eu care credam ca a murit imbatat de vaporii sarutarii lui...

Pause:
Si totusi... o dubioasa mi-a spus "tu ia si traieste...nu astepta"(2 imperative.. unul pozitiv si unul negativ...) dar nu mi-a dat si reteta... e adevarat, nu prea m-as descuca cu lucruri predefinite, viata mea fiind un sir lung de improvizatii... dar uneori atat de mult am nevoie de un lider...de cineva care sa-mi spuna "fa asa" pentru a ma usura de povara unei decizii prost facute... dar nu se poate, nu-i asa? si asta pentru ca sunt singura care-mi traieste viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu