Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Play:
Imi mai aprind o tigara...imi pun pepsi in pahar...si ascult aceiasi piesa de azi dimineata. Am sarit din nou din blog in blog ratacindu-ma in fumul pregnant de tigara.

Rewind:
Am vorbit cu Ami...a fost...nu stiu daca pot gasi macar o metafora pentru a ma exprima. "cand vb cu tine parca ma duc la teatru..de reprezentatii...de pasiune, de dedicatia actoriilor..de trairile lor..de nou..mereu nou...mereu intens..mereu acelasi..stii.. familiar..si ma pot simti home...teatru nu ma refer la faking it" altcineva mi-a spus ca in preajma mea se simte linistit...simte liniste si pace interioara...
Sunt un camin pentru cei pierduti pe strada? (cata modestie pe capul meu=)))

Forward:
Ies la o tigara...imi pun iar pepsi in pahar...trebuie sa duc cartile la biblioteca...am intarziat iar...vreo 2 saptamani...ma apasa inca Cioran...si Osho a amutit...nu aud decat pianul si vioara...inca ma chinui sa te asez pe corzi...dar nu gasesc acel ceva...pun prea multe puncte de suspensie...si nu stiu sa scriu poezii postmoderne...am atatea oportunitati pe care le simt venind prea tarziu...sau prea devreme...astept..ceva...am baut prea mult pepsi...cel putin asa imi zice inima care goneste nebuna prin poteca plina de frunze inrosite....

Pause:
"Lacrimile nu sunt arzatoare decat in singuratate"
"Suntem atat de singuri in viata incat te intrebi daca singuratatea agoniei nu este un simbol al existentei umane..."
"Odata innascuti nu mai avem unde sa ne ascundem"

Play:
"Cand vioarele tacura"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu