Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

miercuri, 7 aprilie 2010

"Totu-n lume s-a schimbat..."



Play:
Deschid usa si ma loveste parfumul cafelei proaspat facute.. mama abia a plecat. Imi este foarte somn. Ma indrept spre pat. imi trantesc amintirile printre asternuturile ce inca iti pastreaza aroma.

Rewind:
M-a sunat aseara trecutul la o intalnire. Am ajuns acolo si am vazut mari schimbari. Nu mai era asa cum il stiam. Devenise...trecut. oricat de mult ne-am chinuit sa il pastram viu. As vrea sa cred ca nu m-am schimbat atat de mult. Ca nu il privesc doar cu melancolie. Dar aparent...il privesc cu ochi schimbati. si nu au trecut decat 2 ani. Ce vom face peste 10 ani? Cum il vom privi atunci daca de pe-acum ni se pare ca a trecut asa mult de cand toate aveau un sens? Cand eram boemi si credeam ca lumea e posibila si pentru cei ca noi..cand parea totul simplu...si era simplu. Faceam orice..intindeam mana si prindeam toate ocaziile pentru a trai intens.
Eu...inca mai stiu sa fac asta. Ei nu. Materialismul este acut acolo. Timpul nu mai e relativ, ci foarte real si scurt. Ati uitat sa traiti... Ati uitat ca viata-i facuta din foarte putin... Ati uitat cum stateam la foc si cantam...Sau pe coridor cand jucam tara tara vrem ostasi...sau baba oarba...cand faceam puzzle-luri in ore si nu ne pasa de nimic. Mancam in clasa cu profii zacusca cu paine..si imparteam totul. V-ati maturizat. Unii prea repede altii degeaba. Ati devenit niste adulti cu o amintire placuta despre ceea ce faceam dar nu ma poate fi real. Daca asta inseamna maturitatea, nu vreau sa ajung niciodata sa o cunosc. Vreau sa stiu mereu sa ma bucur de lucrurile marunte. Sa zambesc cand vad un fluture care se aseaza in par. Sa plang atunci cand stam toti acolo si traim momentul fara a spune ca ne-am schimbat. Sa nu mai spunem "ce frumos era" ci "ce bine este". Vreau sa cred ca se poate. Sunt un copil inca. Si cred ca totul este posibil. Nu vreau sa pierd asta niciodata. Nu vreau sa cred ca ceva nu se poate.



Viata este aici si acum. Daca deja nu mai stim s-o traim...inseamna ca totul a fost doar... o amintire placuta, o dovada ca se poate si altfel. dar nu la nesfarsit. Ca orice e frumos se termina. Si ca am avut marele noroc de a trai macar cateva clipe asa. Desi...eu cred ca se poate mai mult.




Nu uita sa traiesti. intotdeauna. asa cum simti. nu cum e bine. Viata-i prea scurta pentru analize. Si trece prea repede. Bucura-te de tot! De tine, de cei din jur, de momentele care te imbratiseaza... Zambeste si daruieste zambete celor care au nevoie de ele. Invata sa traiesti si sa iei totul asa cum este. Fara sa calculezi prea mult. Cele mai frumoase lucruri in viata pur si simplu se intampla. Si sunt spontane. Devin cele mai frumoase amintiri. " Traieste total, traieste cu pasine.. In felul acesta fiecare moment devine aur, iar intreaga ta existenta se transforma intr-o insiruire de clipe aurite. O astfel de fiinta nu moare niciodata, caci atingerea ei seamana cu cea a regelui Midas: orice atinge, se preschimba in aur."

Trei fete- Lucian Blaga

Copilul rade:
"Intelepciunea si iubirea mea e jocul!"

Tanarul canta:
"Jocul si intelepciunea mea e iubirea!"

Batranul tace:
"Iubirea si jocul meu e intelepciunea!"

Unde esti tu acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu