Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

joi, 22 aprilie 2010

Nu sunt ce par a fi...

De ce sunt atat de altfel? Vreau sa fiu o persoana normala cu activitati normale, materialista, lingusitoare, tupeista, miserupista, cuceritoare, frumoasa, proasta..sa fac lucruri normale...sa stiu sa fac lucruri normale(nu sa crap lemne mai bine decat gatesc)...vreau sa vad lumea asa cum e si sa nu mai sper in ceva mai bun...sa nu mai am pretentii de la mine atat de mari...sa nu mai pun suflet in ceea ce fac...sa nu-mi mai pese atat de mult de cei din jur...sa fiu egoista si sa ma fac pe mine fericita, sa ma fac pe mine sa zambesc...sa mi se ofere si mie ceea ce ofer eu altora...sa ma imbratiseze oamenii din senin asa cum o fac eu...sa ma sune pur si simplu...sa vada ce fac..sa ajung sa fiu si eu multumita de mine...sa ajung sa am incredere in mine...sa-mi doresc lucruri normale, nu ploi calde in zile caniculare de vara...sa nu-l dezamagesc/sufoc pe cel care-mi e alaturi din frica mea idioata ca il voi pierde, pentru ca in final, chiar voi reusi sa-l indepartez...vreau sa stiu sa plang ca toti oamenii...sa nu ma ascund in spatele zambetelor...vreau sa fie altii ceea ce sunt eu....vreau...cam multe, nu-i asa?
ma voi trezi si o voi lua de la capat..stiind ca nu vreau asta de fapt...decat uneori.. in fond..nu am ramas decat ceea ce sunt...faptul ca mai sunt momente in care adolescenta rabufneste in mine si urla "Te urasc" dovedeste ca voi fi la fel..n-am sa ajung ceea ce arat ca sunt..voi fi..la fel..ca acum 2 ani cand am terminat liceul...ca acum 6 ani cand l-am inceput...ca acum 7 ani cand mi-am urat pentru prima oara existenta si mi-am blestemat viata...cand am hotarat sa ma pedepsesc pentru toata viata pentru prostia mea...pana acum mi-a iesit...

3 comentarii:

  1. Rămâi ceea ce eşti chiar dacă in viaţa vei suferi...vei avea şi partea ta de zâmbete şi fericire. Dacă persoana de lângă tine simte că il/o sufoci cu prea multă atenţie sau un pic de gelozie eu zic că nu-ţi e menit să-ţi fie alături. De prostie cu toţii dăm dovadă câteodată, dar atâta timp cât învăţăm din greşeli eu zic că e de bine.

    Zâmbeşte/ plângi pentru că aşa simţi, nu te ascunde de dragul celor din jur. Fii tu, e cel mai important, cei care te vor iubi iţi vor sta alături no matter what.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu ai mai sparge lemne, nu ai mai fi tu...
    Daca nu ai parea fericita, si nu ai mai lua lumea in brate nu ai mai fi tu...
    Daca nu ai asocia muntele cu filozofia...nu ai mai fi tu..
    Daca nu ai mai zambi, nu ai mai fi tu...
    Daca..
    Daca...
    sunt foarte multe idei care incep cu daca...

    Toti avem daca...
    Daca tu nu ai fi asa cum esti, lumea din jurul tau ar fi altfel, poate mai rea... dar...

    RăspundețiȘtergere
  3. lumea ramane la fel indiferent daca eu sunt sau nu in preajma...incerc sa schimb asta desi uneori pare imposibil...dar ma chinui..

    RăspundețiȘtergere