Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 12 aprilie 2010

Inspiratie nocturna...

N-am crezut ca timpul va mai sta in loc
Si intr-o perioada n-as fi vrut sa mai visez deloc...
Dar universu-anost in care existenta mea pandea
Venea cu ingeri pe raze de Luna si-n geam cu alb imi batea.

Cu ochii larg deschisi spre infinit
Vreau sa cuprind mai mult decat un alt sfarsit.
Din patul ravasit de amintiri ia viata urland
Un nou parfum ce imi preschimba-n zambet inima cantand.

Se-naste din ceata si ochi inlacrimati
O biata dimineata cu fulgi in petale preschimbati.
Cetatea-mi devine ruina-nnorata ce strange
Orice stea ce din zambet iti plange.

N-am crezut ca timpul va mai sta in loc
Si intr-o perioada n-as fi vrut sa mai visez deloc...
Dar totul se-nvata incet si pe rand
Pasind pe carare precum copiii, razand.



"Nimic nu-i al meu, e tot al tau"

A ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu