Este de 1000 de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli decat sa fii pesimist si sa ai dreptate...

luni, 5 aprilie 2010

He`s got the look...




Play:
Well...I`m happy! Without any doubts or second thoughts. I began to live. And I think that now it is worth it... He makes me laugh... And I succeded not to blew it at our first date. No more pauses, rewinds and fast forwards... I don`t have to find out answers anymore. I can`t belive that it is happening to me. Just happy emoticons. Happy thoughts...Happy...everything! "HAPPINESS IS REAL ONLY WHEN SHARED!"

4 comentarii:

  1. Multumesc Anonim...uitasem de ea...pentru un moment.
    "Ingenuncheati in noi...cu sufletele infasurate in jurul gleznelor, ne cautam fara sa stim ca suntem..."
    "Testamentul unui indragostit..?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Si desi pare imposibil, da, era testamentul unui indragostit, adus cu picioarele pe pamant. Atunci. M-a mirat ca nici pana acum nu ti-ai dat seama cine a postat in realitate.

    Supozitia e mama erorilor. Nu numai femeile mint ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Banuiam ca esti tu...doar ca nu ti-am spus niciodata.

    RăspundețiȘtergere